Contacteer ons

Dat kan op 3 manieren

Vul ons contactformulier in. 
Mail naar info@cash.be 
Bel onze helpdesk: 0800 71 302 (ma–za: 8u–18u).

Bel ons 

1

Problemen tijdens een transactie?

Wat als mijn bankkaart wordt ingeslikt?

Geen paniek. Volg deze 2 stappen:

  1. Voor een Belgische bankkaart: bel meteen Card Stop op 078 170 170 (24/7 bereikbaar)
    TIP: Sla het nummer van Card Stop op in je gsm. Zo heb je het altijd bij de hand.

    Voor een buitenlandse kaart: contacteer meteen je bank.

  2. Neem contact op met je bank om een nieuwe kaart aan te vragen, want je kaart wordt om veiligheidsredenen vernietigd.

Let op: je pincode is strikt persoonlijk. Deel ze nooit met iemand. Ook niet via telefoon, e-mail of link. Geen enkele bank- of CASH-medewerker zal ooit je pincode vragen.

Afbeelding
Lock icon
2

Wat als de CASH-automaat niet het gewenste bedrag aflevert?

Heel uitzonderlijk kan dat gebeuren. Dat is erg vervelend, dat weten we. Contacteer meteen je bank. Zij nemen contact op met CASH om samen te bekijken wat er misliep.

Wat als de CASH-automaat blokkeert tijdens het storten?

Heel soms loopt er iets mis bij het storten. Bijvoorbeeld door een gescheurd of verfrommeld biljet, of door een vreemd voorwerp tussen de biljetten.

Neem contact op met je bank. Zij zoeken samen met CASH uit wat er misliep en houden je op de hoogte.

Wat als het gestorte bedrag niet op je rekening komt?

Wees niet ongerust: je geld zit veilig in de kluis. Neem contact op met je bank. Zij zoeken samen met CASH uit wat er misliep en houden je op de hoogte.

Afbeelding
Afhalen grijs

Contactformulier

Heb je een vraag of opmerking over het gebruik van een CASH-punt of wil je om een andere reden contact met ons opnemen? Vul het contactformulier in.

Onderwerp